Ο κ. Ηλίας Χατζηγεωργίου γεννήθηκε το 1982 στην Λαμία και ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Είναι φοροτεχνικός με άδεια Ά τάξης από το Οικονομικό Επιμελητήριο Αθηνών. Είναι απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Ανώτατου Τεχνολογικού Ιδρύματος Αθηνών (2005) με ειδίκευση στον τομέα της Λογιστικής.
Το 2005 ξεκίνησε συνεργασία με το φοροτεχνικό γραφείο “PANTELIS & PARTNERS TAX & ACCOUNTING SPECIALISTS”, στο οποίο είναι εταιρικό μέλος και διαχειριστής από το 2011 και μετά.
Σήμερα το γραφείο αυτό έχει εξελιχθεί σε γραφείο ολοκληρωμένων υπηρεσιών προς ιδιώτες και επιχειρήσεις και παρέχει κάθε είδους λογιστική- φοροτεχνική υπηρεσία.
Παράλληλα το καλοκαίρι του 2017 ίδρυσε την επιχείρηση AXON BOOKS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ , η οποία δραστηριοποιείται στο εμπόριο βιβλίου με ειδίκευση στα βιβλία ξένων γλωσσών.
Είναι εγγεγραμμένο μέλος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών από το 2011 , ενώ διατέλεσε φορολογικός σύμβουλος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών από το 2012 έως το 2017.
Το 2017, έχοντας θέσει υποψηφιότητα στις εκλογές του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών για πρώτη φορά, εκλέχθηκε 2ος επιλαχών στο Διοικητικό Συμβούλιο. Το ίδιο έτος ανέλαβε την θέση του αντιπροέδρου της επιτροπής λογιστών του Ε.Ε.Α. Η εν λόγω επιτροπή έθεσε αρκετά ζητήματα του κλάδου στην διοικητική επιτροπή του Ε.Ε.Α , ενώ διοργάνωσε και πολλά σεμινάρια εκπαίδευσης λογιστών και φοροτεχνικών.
Από το 2012 είναι αναλυτής επί φορολογικών θεμάτων στα περισσότερα τηλεοπτικά κανάλια εθνικής εμβέλειας ,σε ραδιοφωνικούς σταθμούς και σε διαδικτυακά μέσα Ενημέρωσης.
Έχει αναπτύξει πλούσια αρθρογραφία επί σημαντικών φορολογικών και οικονομικών θεμάτων σε οικονομικές εφημερίδες, επιστημονικά έντυπα και σε εξειδικευμένα site.
Το μήνυμά του:
Σε ένα εξαιρετικά πιεστικό περιβάλλον όπου η κεντρική διοίκηση, για να αντιμετωπίσει τα δικά της προβλήματα, τα μεταθέτει στην αγορά αντί να τα επιλύει, η συσπείρωση και ενίσχυση του Επιμελητηριακού θεσμού αποτελεί την μόνη διέξοδο για τους ανθρώπους της αγοράς.
Οι Επαγγελματίες που έχουν αποδείξει ότι ξέρουν να δίνουν απαντήσεις στα προβλήματα και στις ανάγκες των πελατών τους, δεν έχουν την πολυτέλεια να αναμένουν λύσεις από άλλους, για θέματα από τα οποία εξαρτάται η επιβίωση των ιδίων και της αγοράς γενικότερα. Όλοι καλούμαστε σε δράση και συστράτευση, στο βαθμό που μας το επιτρέπουν οι συνθήκες, διαμορφώνοντας και προωθώντας λύσεις